Prikaz unosa: 1-20
Strana: 1 2 3 ... 959 960 »

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 4

Žanr: Komedija, Akcija, Fantastika

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Opis: Castlevania je anime serija koja je rađena posebno za distribuciju na Netfliksovom striming servisu. Ovaj naslov je inspirisan istimenim igrama koje su bile veoma popularne. Ne brinite se, nije neophodno da igrate igru da biste uživali u seriji. U petnaestom veku u Vlaškoj je Vlad Drakula Cepeš zavoleo jednu ženu od koje je učio da uživa u ljudskosti, dok je ona od njega dobijala naučna saznanja koja je želela da koristi kako bi pomogla narodu. Nažalost ona biva spaljena na lomači pod optužbom da je veštica. To se odigrava u vreme kada Vlad nije tu, a kada otkriva šta se dogodilo, počinje da gubi kontrolu. Daje godinu dana vremena stanovnicima Vlaške da se oproste s Bogom, a onda će pustiti horde mraka na grad i celu zemlju… Tada na scenu stupa Trevor Belmond.

Castlevania | Views: 0 | Added by: ZIX | Date: Danas | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 4

Žanr: Komedija, Akcija, Fantastika

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 4

Žanr: Komedija, Akcija, Fantastika

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 4

Žanr: Komedija, Akcija, Fantastika

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 3 OVA+Specijal

Žanr: Komedija, Magija, Fantazija

Godina: 2008-2016

Trajanje: 25 min

Opis: Gensokyo, svet u kojem duhovi, životinje i ljudi žive u miru potpuno odvojeni od našeg sveta. Jedini način da se prolazi između svetova je kroz svetilište Hakurei. Reimu Hakurei održava to svetilište. Kada god se dogodi neki natprirodni problem (zvan "incident"), Reimu ga sa svojim prijateljima istražuje i pokušava rešiti taj problem.

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 3 OVA+Specijal

Žanr: Komedija, Magija, Fantazija

Godina: 2008-2016

Trajanje: 12 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 3 OVA+Specijal

Žanr: Komedija, Magija, Fantazija

Godina: 2008-2016

Trajanje: 24 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 3 OVA+Specijal

Žanr: Komedija, Magija, Fantazija

Godina: 2008-2016

Trajanje: 21 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Žanr: Avantura, Drama, Fantazija, Šounen, Komedija

Godina: 2001/2002

Trajanje: 24 min

Opis: Digimon Krotitelji, ili na engleskom i japanskom "Digimon Tamers" (デジモンテイマーズ Dejimon Teimaazu), poznatija kao "Digimon 3" u Južnoj Americi, je treća sezona digimona nastala 2001. godine. Radnja je smeštena u stvarnom svetu, gde postoje Digimon igre, karte i crtani. Radi se o grupi 10-godišnjaka (12-godišnjaci u Američkoj verziji) koji saznaju da je Digimon svet stvaran, i upoznaju svoje digimon partnere. Većina radnje se odvija u Šinđuku okrugu Tokija, a samo mali deo u Digitalnom svetu. U ovoj sezoni izabrana deca imaju nove Digistore 3 (Digivice D-Arc). Za razliku od prethodnih sezona, ova nije direktno povezana sa prošlom. Takato Macuda, Ruki Macuno, i Li Enrija su Deca koja mogu da prizovu prave Digimone, Oni kreću da se bore u Japanu protiv različitih Digimon Krotitelja, i neprijatelja, za razliku od običnih Digimona, Takatov, Rukijev i Lijov digimon može da evoluira...i postane jači.. Ovo je odličan nastavak priče o Digimona.

Digimon Krotitelji (Digimon Tamers) | Views: 1 | Added by: ZIX | Date: Danas | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Godina: 2001/2002

Trajanje: 24 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Godina: 2001/2002

Trajanje: 24 min

Digimon Krotitelji (Digimon Tamers) | Views: 3 | Added by: ZIX | Date: Danas | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Godina: 2001/2002

Trajanje: 24 min

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Godina: 2001/2002

Trajanje: 24 min

Digimon Krotitelji (Digimon Tamers) | Views: 4 | Added by: ZIX | Date: Danas | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 51

Žanr: Akcija, Avantura, Komedija

Trajanje: 22 min

Opis: Najveći junak Bejblejda je Džinga koji se s grupom vernih prijatelja beskompromisno suprotstavlja Dark Nebuli. Jedina misija Dark Nebule i njihovog vođe Rjuge je preuzeti svet i osloboditi sile zla da zavladaju njime. No, pre toga, moraju uništiti Džingu - jedinu osobu koja je dovoljno snažna da im se suprotstavi. Sve započinje i završava s hrabrim Džingom, koji će učiniti baš sve da obrani svet i čast Bejblejda! Džinga je najbolji među najboljima, nikad ne odbija pravu Bejblejd bitku. U stalnom je pokretu, a svi koji ga upoznaju zadivljeni su njegovom energijom. Svojim blejdom Storm Pegasusom i neverovatnom borbenom taktikom pravi je problem za zlikovce Dark Nebule i najveća prepreka njihovom paklenom planu.

Bejblejd Metal Fusion | Views: 6 | Added by: ZIX | Date: Danas | Comments (0)

Dodao: PeraDBZ

Broj epizoda: 100

Žanr: Akcija, Avantura, Komedija, Borilačke veštine, Šounen, Super moći

Prevod: Welicak94, NikolaJe,

Godina: 2015

Trajanje: 25 min

Opis: Zmajeva Kugla Super je predstojeća anime serija koja će imati 100 epizoda. Počinje sa prikazivanjem u julu, 2015. godine u Japanu. To je prva anime serija iz serijala Dragon Ball u proteklih 18 godina, i direktan nastavak na Zmajevu Kuglu Z i samu mangu. Vreme događaja je između 288. i 289. epizode Zmajeve Kugle Z - Mađin Bua i 28. turnira borilačkih veština. Nakon što je Goku pobedio Madžin Bua, mir se vratio na Zemlju. Šest meseci kasnije, Čiči tera Gokua da se zaposli, pa Goku postaje uzgajivač rotkvica. U međuvremenu, Goten, zajedno sa svojim prijateljem Tranksom, traži poklon za Videl, koja će mu postati snajka kada je njegov stariji brat Gohan oženi. Nakon toga će se pojaviti zlikovac snažniji od Madžin Bua i Frize.

Dragon Ball Super (Zmajeva Kugla Super) | Views: 228 | Added by: PeraDBZ | Date: 2017-07-19 | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: Nepoznato

Žanr: Akcija, Avantura, Borilačke veštine, Super moći, Šounen

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Opis: Selo Skrivenog Lista je ušlo u doba mira i modernosti. Visoke zgrade, jedna do druge, veliki LCD ekrani koji prikazuju animirane slike, i “Munjevita Železnica” koja prolazi kroz samo selo, povezuje sve oblasti u jedno. Iako je, premda, još uvek samo nindža selo, broj seljana je sve veći, pa i sam život šinobija počinje da se menja. Boruto Uzumaki, sin Sedmog Hokagea, Naruto Uzumakia, upisan je u Nindža Akademiju kako bi naučio, šta to znači “put nindže”. Ostali učenici su već spremni da ga odbace kao “pukog sina Hokagea,” ali Borutovo srce i karakter raznosi i otklanja svu njihovu sumnju. Kako niz misterioznih događaja počinje da se javlja, sada je na Borutu i njegovim novim prijateljima da ih sve reše. Kao olujni vetar, Boruto se razorno pojavljuje kako bi osvojio svačije srce; njegova priča samo što nije počela!

Dodao: PeraDBZ

Broj epizoda: 100

Prevod: Welicak94, NikolaJe,

Godina: 2015

Trajanje: 25 min

Dragon Ball Super (Zmajeva Kugla Super) | Views: 423 | Added by: PeraDBZ | Date: 2017-07-13 | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: Nepoznato

Godina: 2017

Trajanje: 25 min

Dodao: PeraDBZ

Broj epizoda: 100

Prevod: Welicak94, NikolaJe,

Godina: 2015

Trajanje: 25 min

Dragon Ball Super (Zmajeva Kugla Super) | Views: 503 | Added by: PeraDBZ | Date: 2017-07-08 | Comments (0)

Dodao: ŽIX

Broj epizoda: 46

Žanr: Akcija, Avantura, Komedija, Fantazija, Igra, Šounen

Godina: 2011-2012

Trajanje: 23 min

Opis: Ovo je konačna finalna četvrta sezona Bakugana i Bakuganskih boraca, tj. avantura Dana Kusoa i njegovog Pirus Dragonoida Draga, premijerno samo kod nas sa prevodom! Nakon što je Drago primio moći nije u stanju da ih kontroliše, međutim u međuvremenu u Bakuganskom Međuprostoru se infiltrirao najnoviji neprijatelj koji će naterati Bakuganske Borce da udruže snage sa svojim saveznicima ali i da pronađu nove saveznike kako bi spasili sve Bakugane.

Bakugan Mechtanium Surge (Bakugan Sezona 4) | Views: 341 | Added by: ZIX | Date: 2017-07-07 | Comments (0)

Prijava
Pretraga